Nyt se kesä tulee kovaa vauhtia tai onhan se jo aika päälläki :) kerran oon rannalla käyny ja talviturkinki kastoin jo viimekuussa pois. Koko tää viikko on ollu mieletöntä hellettä mutta tietty iltaviikko nii ei oo ehtiny nauttia ja tänää oli aika pilvistä nii ei jaksanu rannalle mennä.

Nummirockki tosiaan oli juhannuksena ja Mikakin oli ekaa kertaa mukana! Oli kyllä tosi kivaa ja amorphis ja arch enemy veti kyllä hyvät keikat täytyy sanoo! :) Mika ei kauheesti siellä edessä viihtynyt mutta mä olin moshpiteissä kovasti mukana kyllä. Kelit olis voinu olla vähän paremmat mutta onneks ei satanu kauheesti ja oli semmosta puolipilvistä. Heti sunnuntaina ku piti lähteä kotiin nii kelit parani. Tällä kertaa meijän leirissä oli: Peke, Ville, Pestu, Mika, Mää, Paula, Simo (+joku simon kaveri), Niko. Oli kyllä ihan kiva reissu taas. Ostin yhen korsetinkin sieltä tosin se on siin ja siin onko sopiva.

Oon täs yrittänyt lauhduttaakki kun on paino jo 60 puolella :o Ja alkaa olee liikaa. Elixiassa oon käynyt tällä viikolla vaan yhden kerran vaikka pitäis käydä useemminkin :/ onneks oon tanssipelannu n.30min keskiviikkona niin ainakin vähän pitäis auttaa... Ensviikollaku on aamuviikko niin sit meen taas tanssii letkajenkkaa ;)

Mikan vanhempien+veljien tapaamiseen ei mitään uuttaa, piti mennä mut mikan äite joutu taas johki verikokeisii ja ei menty ja kai ne riiteli Karinki kaa jostain nii ei Mika halunnu sit mennä sotkee. Lupaili et soittelee ensviikolla taas -.- Kämpän hakuun ei sen yhen kämpän jälkee oo kuulunu mitää, ollaan vähän kallistuttu sen puolee et alettais ettii linnainmaalta jotain vuokrakämppää, kun ainaki mä haluun ennen syksyä muuttaa kun kouluunki meen :< Ja muutenki olis jo korkee aika!

Njoo eipä tässä kummempii. Kirjottelen täs Mikan luona ku toi jotain wowissa säätää. Vois ehkä tässä vielä jotain illaks kehitellä.