Joo ei oo tullut tännekkää kirjoteltua vähään aikaan ja huomasin että tääki on vaihtanu ulkonäköä :) Paljon käytännöllisempi kyllä nyt täytyyy myöntää. Jospa sitä alottais joulusta.

Joulu meni hienosti ja meitä oli oikein koko perhe lukuunottamatta Mikaa paikalla, se oli sitten illassa ja joutu mennä vielä yöksiki tuuraa jotain sen työkaveria joka ei muka päässyt töihin. Ei sitten ehditty käydä mikan äitelläkään. Vittu sanon vaan. Pukki kävi siinmä neljän maissa ja Teron perhe sai kyllä eniten lahjoja kaikista :D Mä sain chil leivänpaahtimen jonka vaihdoin moccamasteriin koska meillä on jo leivänpaahdin Mikan kanssa. Isä makso siitä välirahaa 50e ja mä sit omistani 20 ja mika anto mulle siitä vielä 10e :) Että hienosti meni. Sitten sain teema-astiastoo mitä keräilen, mikalta kallista biothermin kasvorasvoja, yöpaidan ja paidan, mummolta lakanat ja porukoilta kans yöpaidan :) Pukkikin oikein sano että meitä oli kuulemma kauhee määrä :D Olikohan jotain 12kpl :D Piparkakkutalosta en ottanu kuvaa :/ olis kyl varmaan pitänyt, joulun välipäivät meni ihan lepposasti siinä

Uutentavuotena mentiin sitten tamperelle laternaan chatteneille harmittaa kun en nähny ilotulitusta vaikka kuinka yritin juosta yksink keskustorille, ei ollu muutenkaa erityisen erikoinen uusvuos, meni siin missä muutki. Paula oli onneks mukana ja perusporukka. Mika oli vaihteen vuoks töissä... Loppuillasta tuli jotain itkukohtauksia mutta minkäs teet.

Hellua näin pitkästä aikaa uudenvuoden jälkeen ja se pyyteli mua helmikuussa kemiin, jos sais loppukuusta vapaata niin vois mennäkki. En oo vieläkään saanut enempää työtunteja menee tää mun aika ihan hukkaan jos maaliskuussa hakis kouluu ja syyskuussa menis jo pääsis nii olis täs aikaa oikeesti tehä kunnonki töitä. Mikan kaa ollaan puhuttu tosta muuttamisesta kyllä mutta ei se kauheesti oo mihkää edistynyt. Ollaan me vähän katottu asuntoja et mistä päin ja millasia mutta siihen se sit onkin jääny. Pääsis käymää siellä Mikan äitellä nyt -.- Vaikka yritetty on kovasti nii aina sillä on muka jotain muuta tekemistä. Ja sais jostain ihan vakiduunia.

Tipatonta tammikuuta en ainakaan piä se on varma :D laihduttaa yritän ja liityn tommoseen kiloklubiinkin jos vähän tarkkailis syömistään, hokasin kyl että en mä kauheesti syö mutta toi roskaruoka mua lihottaa, eli se pitää suosiolla jättää pois ja alkaa liikkuu enemmän. Kyllä mä viimevikollaki kävin lenkeillä ja töistä sitä ihan hyvää hyötyliikuntaa saa kans mutta jos jaksais niin vieläki enemmän pitäs liikkua. Olis ihanaa ees joku 5kg saada pois :)

Tänään haetaan laput kirpparilta ja huomenna laitetaan puoliks äitin kanssa pöytä. Mulla on kyl vaikka mitä myytävää, harmi kun Elmon varahäkistä on hukkunu semmoset klipsut niin olisin voinu senki myydä kun se on ihan uudenverone...

Eips siin mitää kummempia. Helmikuussa Minnan, Paulan ja Sonjan kaa laivalle su-ti hesa tukholma risteilylle! :) Siitä tulee kivaa :D sitä ootellessa