Ei perkele!!! Tää sit vituttaa. Kirjotin oikeesti iiiihan vitun pitkän pätkän kaikkee tänne ja arvaa tallensiko se sitten sitä. No ei tietenkään! Eli alotetaan alusta sitten perrkröwör. Ääääärhg.! No joo. Talvitakki on otettu jo ullakolta ja vähän aika sit kävin ostamassa jopa uudet maiharit kun vanhat meni rikki. Ihan täydelliset: karvavuori ja sivuvetoketju :) Kyllä niillä kelpaa mennä talven.

Joo pitää muistella mitä kaikkee mää tänne ees kirjotin. Oltiin toissa viikonloppuna Anetella halloweenbileissä ja Paula, Minna ja Mikakin oli mukana. Oli kyllä tosi hauskaa. Sieltä sitten mentiin pinkkiin homobaariin jatkoille, kun yks Aneten kaveri oli homo. Siellä oli ihan rento meininki kunnes yks lesbo alko ahdistelemaan mua ja Mika vaan nauraa vieressä. Loppuillasta Mikaakin alko seuraa yks homo niin sai ainakin ansionsa mukaan ;) Hyvä niin. Mutta oli kyllä kiva ilta.

Viimeviikonloppuna oltiin perjantai vaan Mikalla kun se oli pikkasen kipee. Lauantaina me mentiin sitten goottibileisiin Laternaan tampereen baariin. Paulakin oli siellä mukana ja jotain muitakin tyyppejä. Oltii eka Eliaksella alottelemassa ja sieltä sit mentiin joukolle sinne baariin. Sunnuntaina oli sitten isänpäivä. ja meillä oli perhepäivällinen kotona. Eka oltiin sanottu että se on n.klo:14.00 mutta sitten mutteri soittaa 13.40 että missä me ollaan. Äkkiä sitten käytiin suihkussa ja puettiin päälle ja lähdettiin. Kauheeta kuittia tuli joka suunnasta. "sää haiset vanhalle viinalle" "oot tosi freshin näkönen" "menikö myöhäänkin vinks vinks" Sit en enää jaksanu ja sanoin "mitä vitun väliä sillä on" Terolle siitä ilmeisesti oli, koska tää oli sen eka isänpäivä ja se otti nokkiinsa tästä mun asiasta mutta en pyytänyt anteeks koska en jaksanut sitä kuittailua. Lopuks meni hyvin ja ei ketää haitannu vaikka mun silmät oli punaset. Mää juon niin harvoin niin miks ne jaksaa tehdä siitä semmosen numeron. En tajua.

Eilen olin porukoiden kanssa vahtimassa Alisaa kun Bouvi ja Tero meni leffaan katsomaan uutta bondia. Oli kivaa kyllä. Sittenkun Tero tuli leffasta niin se sano että on vieläkin suuttunut mulle siitä sunnuntaista ja sano, että mun pitää pyytää anteeks. Mutta sanoin että en jaksanut kaikkien kuittailua niin siks meni hermot. Ja ketään muuta ei haitannu ees se. Mä olin ihan virkee ja pystyin syömäänki yms. Kun en suostunut sano Tero että mun olis parempi etten olis tullu koko päivälliselle ja heitti mut ulos sen kämpästä sano vielä perään "älä paiskase ovea" Jotain se mumisi että "mä oon vanhin niin mulla on oikeus" paskan vitut sillä oo mitää. Porukoidenkin mielestä toi meni jo yli mutta silti ne oli sitä mieltä että mun pitäis pyytää anteeks. En varmana.

Nyt odottelen Mikan soittoa jos se vaikka soittelis. Se on ollu ma ja ti töissä ja tullu varmaan tänään kahdeksan aikaan aamusta vasta kotiin töistä. Vois sille ehkä soittaakkin kohta

Perjantaina mää lähden Miralle "tupareihin" kun se on muuttanut Helsingistä takas lappeenrantaan sen lapsuudenkodin ns.naapuriin missä sen mummo ja pappa ennen asu. Kyllä se omaa asuntoo ettii mutta mikäs tossa asua kun vesi ja sähkö vaan pitää maksaa. Saan onneks isän auton ja Nikokin suostu lähtee mukaan niin menee bensat puoliks ja ajetaankin puoliks matka. On sinne joku 300km matkaa kumminkin. Juna maksais 40e/henkilö yhteen suuntaan kummaltakin. Niin autolla päästään 40e kumpaankin suuntaan yhteensä. Tulee siitä vähän halvempaa :) sinne on tulossa muitakin meijän luokkalaisia niin tää on samalla vähän niinkun luokkakokous :)

Mutjoo. Kaippa tässä melkein samat asiat tuli kun edellisessäkin viestissä. Varmuuden vuoksi kopioin nyt tän ettei tartte kolmatta kertaa enää kirjotella :)