Joopa joo. Vähän enempi on ainakin tunteja tullut töistä muttei mitään kamalia. Tällä viikolla yks täysi päivä ja yksi 5h pätkä. Viimeviikolla jopa kaksi 8h tunnin päivää ja kaksi 5h pätkää :) Puhuin pomon kanssa niin se sano alustavasti että ensiviikon jälkeen voisin saada ehkä täysiä tunteja joulun loppuun jos siihen on uskominen. Tuntuu että kaikki muut kyllä saa niitä tunteja lisää vaan en minä :/ Oon kyselly monta kuukautta niitä ja aina tuntuu et joku muu vie nenän eestä -.- Elämä se on reilua.

Oltiin eilen Timon ja isän kanssa pikkusen moottorikelkkailemassa tossa meijän lähellä mettätiellä. Hui kun se kelkka menee melkein 200km/h :D Sitten olin eka timon kyydissä ja meinasin melkein tippuakkin kun hurjasteltiin menemään. Ajoin sitten sen saman pätkän takasinpäin niin mä uskalsin vaan mennä jotain 30km/h :D Toisella kerralla isän kanssa sama homma ja sillon uskalsin ehkä jo neljääkymppiä mennä :D Enemmän jos tulis vielä lunta niin sitten uskaltais. Mä vaan pelkäsin eniten sitä että en saa sitä kelkkaa pidettyä tiellä, ei mua se vauhti missään tunnu...

Mikallakin on sitten 1.12 synttärit. Ja niin on muuten brymillä ja mummollaki :D Bouvilla on 7.12. Tietty ne kaikki sit juhlii lauantaina vaikka Mikan pippalot oli kyllä ihan mun keksintöni :) Ostin sille amarulapullon lahjaksi vaikka myöhemmin tajusin että se kalevalakorukin olis ollu tosi käytännöllinen sille, kun ei se hopeisena maksa kun 24e. Eka oon kutsunu porukkaa kuudeks mikalle ja sanoin et leivon jonkin näkösen suklaakakun ja joulutorttuja ^^' Sit mennään irjan kellariin Jankaan semmoseen baariin katsomaan Villen bändiä (Hunters) kun se soittaa siellä. Töistäkin yks Johanna pitää la synttärit ja kutsu mut sinne sen juhliin niin vois katsoa jos sais porukkaa raahattua ihan keskustaan sit sen bändin jälkeen niin vois nähdä niitäkin siellä sitten.

Mä tilasin mikalle jo joululahjatkin. Ostin sille jegermeister lakanat jokka makso 50 -.-  siihen tuli tyynyliina ja sit se peitto-osa on käännettävä et on niinku kaks erilaista siinä. Ja sit tilasin sille hynysen kirjan joka makso 20e. Aika kalliit lahjat mutta onneks tulee veronpalautuksia edes 470e niin voi sit niitä vähän jemmailla joululahjoihin :) Brymille mää ostin 20e semmosen robotin joululahjaks ja maijulle jonku hajuveden. Vielä on ostamatta Elinalle (kun sekin ostaa mulle), äiti ja isä, bouvi ja tero, laura ja timo, alisa, matilda (eihän tossakaan oo kun 9kpl) huh. Onneks vauvoille on suht helppo ostaa ees jotain. Noi pariskunnat eniten ärsyttää.

Jaa-a. Onkohan mitään muuta tähdellistä. Tänään jo Mikalle kunhan se sieltä heräilee kun se oli yön töissä. Ainiin, pitäs klubille mennä katsomaan Eleanoora Rosenholmia vaikka en kauheesti kyseisesyä bändistä edes diggaa muttakun Mika haluaa ja Peke sitä jo kyseli ja meni vähän lupaileen. Mä tuun vaan mukana vaikka ei Peke ees mua pyytäny, ihme. Niin ja kaupasta pitäs ostaa kakkutarvikkeetr. Ehkä mä meen "aamupalalle" ja sitten alan katseleen netistä jospa löytyis hyviä kakkureseptejä vaikka mää kyllä sainkin jo Jonnalta töistä aika kivat ohjeet