Intti on nyt sit ohi. Mä en tiiä oonko mää helpottunut vai en. Paluu arkeen pelottaa suuntaan jos toiseen. Se, että paljonko Mika sitä omaa aikaa haluaa ja oonko valmis antamaan sille sitä.

Torstaina mää olin inttiporukan kanssa juomassa siellä oli n.14 poikaa ja minä :D Inttiläppää ei edes tullut niin paljon kun kuvittelin. Hauska ilta oli vaikka Mikan kaa sit normaalit kännitappelut tuli siitä että Mika pelaa rahapelejä mun mielestä vähän turhan paljon sun muuta. Oon kuulemma lapsellinen ja semmosta. Saatiin asiat kumminki sovittua ja nukuttii samassa sängyssäki.

Perjantaina me käytiin baarissa ja nähtii yhtä mun nettituttua ja sen poikaystävää mikan kanssa. Se Jutan poikaystäväki on juuri päässyt intistä nii oli Mikalla Markon kanssa juteltavaakin. Matta ja Elinakin oli meijän mukana ja Pekka, Atte tuli myöhemmin seuraks. Ei me juotu ees paljon ja Mika, mää, Atte ja Pekka lähdettiin aika aikasin pois. Ville ja Jukka jokka tuli kans myöhemmin seuraks nii meni muun porukan kaa vielä jatkoille.

Lauantaina oli ihan koti-ilta. Käytiin saunassa, leivottiin pizzaa ja kateltiin leffaa. Tyypillinen viikonloppu. Olihan mikanki pakko rentoutua kun se sit lähti sunnuntaina laivalle. Siellä se on tiistai aamuun asti. Mulla on taas tiistaina ratsastuski. Tarkotus olis sitä enne mennä Mikalle jos se jaksaa laivareissun jälkeen. Keskiviikkona mulla on hammaslääkäri ja multa poistetaan viisaudenhammas.. Haluisin sitä enne jo aamusta mennä hulluille päiville jos sieltä löytyis jotain. Mika varmaan isänsä kanssa laittaa keskiviikkona autoaan kuntoon. Jos ne saa sen ajoissa kuntoo nii mennää myös päivemmälläki sitten hulluille.

Vein tänään koneenikin huoltoon. Se piti kauheeta meteliä ja kuumeni ihan sikana. Onneks mää sain Mikan läppärin lainaa kun siinä voi mennä jopa 2viikkoa aikaa kun ne saa sen kuntoon. Tai mää lähetin sen matkahuollon kautta ilmaiseksi sinne hp:n liikkeeseen. Toivottavasti saavat kuntoon.