En oo tässä ehtiny ja jaksanu kirjotella eikä oo oikein ollukkaa mitää puhuttavaa. Mä oon viettäny kauheesti aikaa Mikalla ja oon ollu melkein viikkoja vaan siellä. Ainakun se menee töihin tai semmosta niin meen sitten kotiin. Oon mä tosin siellä ollut myös sillon kun Mika on ollu töissä. Muttakun se pääsee aina 06 tai 08.00 töistä ja nukkuu siihen päivään asti niin tylsää mulla siellä on ja Mikakaan ei saa nukuttua, kun mää kolistelen niin parempi olla vaan kotona.

Mä olin yks päivä Mikalla ja sillä oli mesekeskustelu yhden tyypin kanssa auki. Iski silmään kun se oli puhunut siinä musta ja päätin lukea että mitä. Niin ne oli keskustellut yhteenmuuttamisesta ja Mika oli kutakuinkin puhunut näin "Anna haluisi jo muuttaa mutta mää oon yrittänyt pitkitellä asiaa, kun musta tuntuu että siitä  on enemmän haittaa, kun hyötyä" Miksi sen sitten puhuu että haluaa muuttaa?! Otin asian puheeksi samana yönä kun Mika tuli töistä kotiin käymään. Sanoin sille, että mua ei haittaa jos me ei muuteta jos Mika ei ole valmis ja sanoin että kunhan ei pitkitä asiaa enempää vaan sanoo suoraa, koska haluan määkin joskus muuttaa kotoa pois. Niin kivenkovaa väitti että haluaa mun kanssa yhteen pian. Mikä sitä vaivaa...? Eikö se uskalla sanoa. Mutta ainakun mää siitä puhun niin se sanoo, että haluaa muuttaa mutta muille se puhuu ihan toista.

Meille tulee perjantaina 2v täyteen ja haluisin jonnekki tallinnaan tai muualla matkalle, Mika sano ettei pidä tätä vuosipäivää niin isona juttuna mutta varmaan mennään jonnekkin silti, koska mulle tää on aika tärkee, en mä oo koskaa ollu kenenkää kaa näin kauan yhes. Ei tosin ihan virallisena vuosipäivänä koska oon töissä ja ei olla saatu mitään aikaseks, tai mää olisin mutta Mika tapansa mukaan pitkittelee asiaa.

Otin myös Mikan äitin puheeksi muuton yhteydessä ja sanoin sille, että ei voida kyllä muuttaa yhteen jos niiden äiti ei ole edes mua nähnyt. Menis vähän oudoksi ja tapansa mukaan lupas hoitaa asian. Pitäis nyt sen lupauksensa kerrankin. Oon juonu tässä aika paljon ja lisätunteja en oo töihin vieläkään saanut. Toivottavasti tulen samaan. Jouluruuhkia odotellessa.

Meille tulee joulupukkikin tänä vuonna :) On se kamalaa, kun meitä on jo niin paljon. Alisa osaa jo ryömiä ja Matilda tulee kovaa vauhtia perässä. Isoja tyttöjä mukamas molemmat :) aivan sulosia

Eipä tässä muutakun moro