Viimeviikonloppuna mikalla oli viimesiä kinkkuja ja perjantaina me oltiin Anette, mää, Petteri, Sanna ja sen poikaystävä leffassa kattomassa kummelia (joka oli todella surkea) sitä ennen oltiin mää ja pestu alottelemassa Anetella leffan jälkeen me mentiin alebubiin ja en onneks ees vetäny örveleitä :) taxilla kotiin ja kiltisti pojat makso :D.

Lauantaina Aneten kaveri haki mut mun kotoo ja menin anetelle sen yhen tyttökaverin kaa ja meillä oli tyttöjen ilta! Pelattiin korttia ja puhuttiin kakkaa :D Sit mentiin spudeen illaks ja pojatkin tuli sinne perästä, jäin Anetelle yöksikin.

Sunnuntaina juhlittiin äitin 50v juhlia ja oli kyllä kivaa. Äiti tykkäs lahjasta ja ei malttanu uskoa, että oikeesti piirsin sen kissan sen korttiin :D Luuli et olin leikannu lehestä. Isä puolusti ja sano, että oon aina ollu hyvä piirtämään. Ei se sit pilalle mennykkää.

Oon tosi onnellinen, että oon saanu Anetesta uuden kaverin. Sekää ei oo pitkään asununut tampereella niin ei ihan liikaa ees porukkaa tunne. Sitähän kautta mä sen sain, että Pestun kaa sillä oli jotain pientä säätöä mutta ei kumminkaan enää. Sit se alko pyytelee mua kaikkialle ja nyt ollaan jo hyviikin ystävii. Kyllä mulle kelpaa uudet kaverit aina!

Paria päivää viikossa oon nyt gnt:llä. Ihan hauskaa siellä on ja työt maistuu ihan erilailla taas. Haluaisin tehä enemmänki päiviä kun kaks päivää viikossa 6h, kun ei sillä oikein elää pääse. Mutta joulun tienoilla vasta...Vituttaa vaan kun on töihin nyt kulkukortti ja oma kaappi. Niin tänää soitettiin, että en saa pitää sitä kaappia ja se kulkukortti ja kaapin avain pitää aina palauttaa pieni vitun säätö. Joudun sit soittaa eka jonku avaan oven joka kerta kun meen töihin ja ne saa venata että vaihan vaatteet sitten meneen repun kanssa töihin --> Vaihtaa vaatteet --> Käydä kysymässä saanko johonkin kaappiin avaimen --> Viedä vaihtokamat kaappiin ja mennä töihin. Kun lähen töistä meen vaihtaan vaattet ja viedä kulkukortin pois sekä kaapin avainen ja sit sama toistuu aina. En oo vakityöntekijä niin en saa pitää niitä. Pikkasen siihen menee ylimäärästä aikaa kun joudun siellä yläkerrasta alakertaan mennä ramppaamaan ja viemään kamoja. Ja kaikenlisäks siellä kopissa ei aina edes ole ketää. Minnes mää sit kamani vien.. jaa-a... nice. Mika pääsee jo varmaan huomenna pidemmille lomille eli to-su.

Mä oon tietty yhteentoista huomenna duunissa mutta ei voi mitää. Äiti ja isä lähtee huomenna tallinaan viettää kylpylään äiten viiskymppisiä ja mä jään talovahdiks kissan kaa. Perjantaina olis tarkotus juhlia vähän täällä. Eniten pelottaa jos toi kissa karkaa. Pitää pitää siitä ihan jumalaton huoli ja olla huolellinen ovien kanssa. Ei muuten mitään.. kai.. Anniskelupassi kurssilla on ensviikon keskiviikkona koe. Mun pitäs osata noita viinojaki ulkoo. Minna kuulemma pääsi kokeesta läpi ihan helposti niin toivon minäki pääsevän :( Mika lupas auttaa mua viikonloppuna lukee. Uusinta maksaa 35. Koko kurssin hinta on 50e.

 Mä haluisin lauantaina vihdoin ja viimein mennä kattoo sitä batmania Jonnen ja Mikan kaa. Ihme että vastaus oli tää perinteinen "ehkä" mennään, "jos jonnella ei ole mitää ja jos jaksan" Jos jos jos.. aina vaan jos. Tuskin Jonnella mitää olis, ei se vaan halua niin ei halua. Mä oon niin pieni, että porukat jätti mulle ruokarahaakin viikonlopuks :D onhan se ihan kiva. Ei tartte omasta pussista syödä, kun ekat kaks viikkoa menee muutenkin palkasta pois ja saa ne sit lopputilin yhteydessä. Mut joo. Tuli muistikatkos ja silleen. Palailemisiin!