Ei nyt oo erityinen fiilis kirjottaa mutta aattelin silti. Eli keskiviikkona mää sitten palasin takas gnt:lle. En mä mistää muualta töitä oo saanu. Tänää kirjotettiin sopimus joka on voimassa vuoden loppuun. Ei ainakaan tartte ottaa lopputuliä jos ei halua tammikuussa jatkaa. Mä oon ns.heittopussi eli en vakituinen. Teen kaks kolme päivää viikossa 6h iltavuoroja. Ihan jees musta näin. Laskin et kahessa viikossa se kumminkin tekee 400e joka on aika paljon. 600e/2viikkoa sain sillonkun tein täyttä päivää ja nyt on ainakin perjantait vapaita. Varmaan saan tehdä niin paljon duunia siellä, kun haluan on meinaa sen verran kiire siellä. Kaikki työkaveritkin otti innolla vastaan. Juha oli kauheen hiljanen vaikka ennen lähtöäni oltiin kauheen läheiset. Ehkä se siitä taas.. Eikkua en oo vielä nähny.. Ensviikolla

Mika se sit tulee huomenna ja inttiä jäljellä 27päivää!! Mihin se 9kk on kadonnut? Kiva et ollaan kaikesta huolimatta päästy näin pitkälle. Meidän pitäs mennä mikan pikkuveljen Jonnen kaa leffaan kattoo batmania jos Mika sais anottua vähän pidempiä lomia. Salaa toivon et mentäs samalla sen Mikan mutsilla viimein käymää :/ Sen näkee sitten.

Tiistaina meen taas ratsastamaan ja  keskiviikkona anniskelupassi kurssi joka kestää kolme viikkoa ja yht.12h. Saan sit oikeudet anniskella alkoholia :D Ja opetellaan siellä tekemään drinkkejäkin vähäsen. Oon myös aatellu että jaksais oikeesti alkaa vähän liikkumaan. Työkaverin kanssa tehtii semmonen diili et kahen kuukauden aikana kumpiki yrittää vähän pudottaa painoa. On semmonen pieni skapa meneillään. Pitää siis kattoo mitä syö ja liikkua vähän. Saanhan mä duunista kyllä liikuntaa.