Kesä meni sinne ja heissansaa. Näin Hellua keskiviikkona ja nyt se sitte muutti Kemiin taas takas. Oli ihan mukavaa että sekin täällä päin pyöri. Hellu antoi mulle vastapainoksi lukea sen blogia. Oon tosi otettu ja musta on oikeestaan tosi kivakin lukea sitä, koska ehkä pysyn paremmin Hellunkin asioista perillä ja lukeehan sekin minun blogiani. Tosi hassua. Keneekään muuhun kun Minnan ja Helluun en pystyisi tätä blogia antamaan. En edes Mikan. En tiedä miten se suhtautuisi noihin mun pakkoneurooseihin jotka muuten on ollut taas pahenemaan päin. Joku ihme juttu siinä on että niitä niskoja pitää väännellä. Nyt on sit niin kipeet ettei pää taivu kumpaankaan suuntaan ja en pääse omin avuin sängystä ylös saatika puettua edes paitaa päälle.. että ei vittu.

Mikalta hajos auto ja heitin sen tänään Parolaan. Onneks Pestu suostu hakemaan meidät Mikan pihasta meille. Toivottavasti ei oo iso vika. Kyllä siihen virtaa tulee mutta ei vaan sytytä.. Ihankun mä jotain autoista ymmärtäisin kumminkaan. Onkohan tässä jäsentelyssä mitään järkee.. Kiitos vinkistä Hellu ;) on ehkä kivempi lukea kun on vähän välejä tässäkin.

Mua masentaa ja vituttaa vaihteeks. Kesä sai kaiken tuntumaan niin rennolta ja kyllä huomaa syksyn saapuvan kovaa vauhtia. Kaikki kyselee mitä alan tekemään ja vastaus pitäisi tulla kuin apteekin hyllyltä. Nokun ei mulla ole sitä opiskelupaikkaa! En voi sille mitään. Ja en halua grillille!.. Ilmottauduin semmoselle anniskelupassikurssille ja meidän äiti piti sitä ihan hyvänä ideana. Se oli alunperin Mikan ehdotus. Meijän isän mielestä se on ihan turhaa paskaa ja sano vielä kaikenlisäks, että tuskin pääsen kokeesta läpi. Hienoo tää meijän luottamus perheessä.. Ainakin muhun. Kaikenlisäks isä vetosi siihen, että jos en grillillä halua olla niin tuskin viihdyn ravintoloissakaan. Eikö se ymmärrä että vähän eri asia onko pomona isä vai ventovieras. Ihan sama.

Oon hakenu töitä jos jonkinlaisia mutta ei mua mihinkään oteta. Kävin mä työkkärissäkin tässä pari viikkoa sitten. On syyskuun alussa henk.koht. palveri kaikkien niiden tyyppien kanssa sit/kun en mitään saa aikaseks kumminkaan. Sillonkun hain sinne yhelle klinikalle lupas ne soitella ehkä oppisopimuspaikkaa syyskuussa, kun kuulin ettei mulla oo semmosta tarvittavaa pieneläinhoitajan koulutusta joku muu vaan. Meijän äiti käskee odotella sitä, kun ne vähän lupaili sitä mulle alustavasti. Oliskohan pieni valo jossain mullekkin.. en tiedä. Sais isällekkin palan kurkkuun. Mää joskus niin vihaan mun isääni. Koskaan ei puhu mulle nätisti ja aina laukoo paskoja juttujaan josta pitäs päätellä, että mä oon idiootti ja tyhmä kun saapas. Pitäis ehkä soitella sinne klinikalle joku päivä.

Ainiin. Kävin mä ratsastamassa maanantaina. Se oli pitkästä aikaa tosi kivaa! Ja osasinkin jotain jopa. Ens tunti meni sit kahden viikon päähän mutta ei oikeestaan haittaa. On nää niskat sen verran jumissa. Pakko huomenna kai soitella hierojalle. On mulla jotain kolmiolääkkeitä tuolla kaapissa. Vois napsasta pari ja mennä nukkumaan. Odotan niin paljon että intti loppuu joku 40 päivää enää <3 Se on vähän. Sit jos kaikki menee niinkun pitää niin tammikuussa aletaan metsästämään kämppää. Tekis mieli mennä taas jonnekkin puhumaan. Perjantaina baarissaki teki mieli avautua Mikalle mutta mää pelkäsin mitä se musta aattelee eikä se oikeesti oo hyvä kuunteleen eikä neuvomaan. Kattelee vaan muualle eikä keskity.. Ehkä baari muutenkaa paras paikka puhua. En uskalla mennä minnekkää puhumaan kun asun kotona. En tiedä miks. Olis liian vaikeeta enkä halua porukoiden tietävän. Pääsis vaan täältäki vittuun ja alkaa elää omaa elämää. Ei tarttis joka kerta ovesta poistuessa kertoa minne menee... Tässä menee henki ja terveys. Nyt nukkumaan tai muuten lähtee taju muutenvaan.