Näin lyhkäesti, että perinteinen Nummirock meni kans siinä :) Kivaa oli. Mika oli sujuvasti kiinni sen viikonlopun niin ei ollut mitää ongelmaa. Paulakin oli siellä messissä niin oli senkin kanssa kiva siellä hillua.

Tässä on tapahtunut viimeaikoina kaikenlaista. Ainakin semmonen "pikkujuttu", että pari viikkoa sitten Mika huijasi mulle että pääsi muka vasta perjantaina lomille vaikka pääsi jo torstaina. Ne oli menny inttiporukan kanssa tampereelle juomaan eikä se kertonut siitä mulle! Mä sain sen selville irkistä ja sitten luin Mikan puhelimesta viestit missä se oli TORSTAINA pyytänyt äitiään hakemaan sen tampereelta. Vittu mikä kusipää. Paljon me tapeltiin koko viikonloppu ja mä taisin oikeesti menettää niinkin pahasti hermot, että löin Mikaa. Sille tuli oikein kunnon jäljet käsiin ja naamaan... Kumminkin sunnuntaina kumpikin raahautui veljen tytön kastajaisiin jotka meillä pidettiin nimeksi pikkunen sai Matilda Ella Emilia. Asia on kai nyt ihan kunnossa... Sovittiin ettei Mika huijaa ja mä en lue sen viestejä. Vaikee mun on siihen kumminkaan luottaa.

Mä olin sit koko viimeviikon mun nettitutn Hemmun eli Heidin kanssa. Reissu alko 14päivä, kun menin kouvolaan. Hemmu oli töissä päivät mutta onneks siellä oli yksi nettituttu Cerpele eli Jutta mun seurana. Kumpaakaan en ole koskaan nähnyt livenä mutta olivat ne mukavia. Meitähän yhdistää se, että kaikkien miekkoset on intissä. Siellä viikolla sitten Jutan kanssa tutkittiin Kouvolan elämää ja käytiin yhen kerran baaritkin koluamassa samalla, kun todistettiin uutta karaoken maailmanennätystä. Perjantaina me sit Heidin kanssa suunnistettiin Juvalle Puustock-festareille. Siellä me tutustuttiin Savolaasii ja mukavaa oli! Se oli jossain leirintä-alueella niin siellä oli oikein vedettävät vessata ja kunnon suihkut. huh mitä luksusta. Suihkua en tosin jaksanut kokeilla. Lauantaina meno oli villiä illasta, tunnin aikana mää ehdin hakata naapurin autoa rupukapuloilla (ne oli ärsyttävät naapurit), Tappelin naapurin kanssa (se kysy haluuko joku tapella) Sitten kaveria alko närästämään niin juoksin pitkin festarialuetta hakemassa samarinia, ei löytynyt mutta hippiteltassa oli luonnonmarjoja ja ne tepsi!! Sit joku ihme tyyppi tuli meijän telttapaikalle istumaan ja haukku mun r-vikaa niin läimäsin sitä nenää. Kai vähän liiankin kovaa, kun se aukes päästä :D Mulle ei vittuilla! Sunnuntaina heitettiin hyvästi festareille ja olin niin fiiliksissä Turmion kätilöiden ja Klamydian keikasta! Heitettiin Joroisiin pari tuttua jotka ei saanu muualta kyytiä ja niin tehjtiin 30km harppaus. Siitä me sit lähettiin Kerimäelle Heidin luokse. Olin nukkunut la-su välisenä yönä reilun tunnin joten yhden aikaan päivällä, kun menin päiväunille olin vieläkin kännissä. Maanantaina me Heidin kanssa kierrettiin kaikki sen sukulaiset läpi mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Lappeenrannan lähistöllä. Käytiin me Heidin maatilalla missä sen porukat ja mummo kesän asuu. Siellä mää keräsin mansikoita ittelleni. Tiistaina me mentiin Joutsenoon Heidin anoppilaan vaikka ei se poikaystävä siellä ollutkaan. Hetken aikaa siellä levättiin ja sitten lähdinkin jo kotiin. (: mukava reissu oli. Ja lupasi Hemmu tulla meillekki parin viikon päästä.

Mika tulee tänään kotiin sitten. Ei onneks huijannu. Kai me vaan ollaan tänään ja huomenna sitten Naamat-festareille porukalla pe-su :D Mulla sitä menoa riittää. Onneks otin loparit, en olis muuten koskaan ehtinyt näitä tekemään. Onneks Mikakin suostuu joihinkin festareille tulemaan...