En taas vähään aikaan ole kirjoitellut. Multa revittiin eilen viisaudenhammas pois ja olen nyt vielä tämän päivän saikulla. Toimenpide oli tosi helppo ja ei sattunut ollenkaan. Sain 10päivän antibiottikuurin ja 600mg buranaa. Eilen siihen vähän koski ja ei oikein pystynyt kunnolla syömään. Tänään kävin syömässä tossa lähellöä pancho villassa ja käväsin kirpputorillakin äitin pyörällä. Löysin eurolla jotain lahjapusseja mitä aattelin ostaa säästöön, kun niitä kumminkin aina tarttee ja sit ostin 2e itselleni "festarikengät" nummirockkiin, semmoset läskärit. Etten sitten jää hevimörssien alle, kun olen niin pieni. Viimevuonna multa lähti pohja mun paksupohjaisista kengistä niin piti jättää sille tielle ja suoraan roskiin :D jesarilla me ne siellä saatiin kuntoon. Mika oli vappulomalla ke-su. Ja vappu meni hyvin. Oltiin porukalla syömässä eja coyotessa ja sit koskenrantaan ja sieltä baariin. Ollaan me vähän riideltykkin Mikan kanssa mutta eikai mitään hirveen vakavaa. Mika oli kysynytkin niiden äidiltä jos oltais menty käymään sen luona vappulomalla mutta se oli sitten menossa to-la, että eihän me sitten sinne menty.. Kerrankin se kysy ja ei tietenkään käynyt! Onko tässä joku kohtalo pelissä vai eikö Mikan äite ees haluu nähä mua? Kohta pitäisi tulla kouluun pääsykokeisiinn lappunen jos edes pääsen niihin mitä todellakin epäilen, että en pääse. Siis hain sinne piramk:iin sosionomi puolelle. Amiksen keskiarvo oli 3,5 ja ei se kai riitä... En tiedä. Otan loparit tuolta varastoduunista Heinäkuussa ja en tiiä mitä sen jälkeen jos en kouluun pääse on vaihtoehdot isän grilli tai joku oppisopimus. En edes tajua miks otan loparit töistä ja en tajua sitä miksen pidä kesälomaa vaan otan rahana! Kun enhän mä saa kesältäpaluurahoja ollenkaan. Oon nii tyhmä, kun jotenki aattelin saavani enemmän rahaa, kun en pidä kesälomaa (luulin kai kesälomaa "palkattomaksi" -.- Olisin voinut olla gnt:llä pidempäänkin jos olisin  loman pitänyt. Ei auta enää itku markkinoilla. Varmaan ainakin kuukauden päivät vaan olen ja löffin. Meen kiertelee kavereita ympäri suomen ja käyn festareilla. Nummirock, naamat ja ehkä Puustock minne mun uus kaveri kouvolasta on yrittämässä mua saada kovasti. Riippuen miten Mikan lomat menee voi olla, että sinne lähdenkin. Toivottavasti Mika saa naamoille vapaata. Muut festarit sitä ei edes kiinnostakkaan se, kun ei ole mitää hirveitä hevimiehiä.
No eipä tässä sitten kai kummempia. Yritän ehtiä kirjoittelemaan töiden lomassa vähän useemmin.