Tässä on viimeaikoina käynyt vaiks mitä. Yksi viikonloppu olin juomassa kaveriporukan kanssa ja menin ja pussasin sitten yhtä mun jätkäpuolista kaveria siellä. Kauhee kriisi oli ja kerroin siitä Mikalle, onneks se ymmärsi asian ja anto anteeks. Eilen meillä oli firman häppeningit. Eka oltiin minigolffaamassa, sieltä syömään ja sitten baareilemaan. Tietty mää sielläkin kiusasin Einoa koko aika. Olin saatana niinkun joku 12v tyttö, kun sitä tökin kylkiin sitä... Mitähän porukka töistäkin siihen sanoo huomen.. Ja sit yhdessä vaiheessa istuin jopa sen sylissä siellä baarissa. Huoh. No olis jäänyt siihen mutta Eino ei päässyt yhteen baariin sisään ja mä menin sinne hetkeksi, mutta en viittinyt jättää sitä yksin sinne niin menin sen kanssa pizzalle ja sieltä sitten päätettiin, että meen Einolle yöks, kun en viittinyt taxilla mennä, kun olis maksanu nii paljon. Yks Tapiokin tuli sitten melkein heti perään sinne. Eka sammuin sohvalle mutta sitä ei ollut vielä levitetty nii Eino anto mulle pusun poskelle ja käski nousemaan. Sit suostuin ja ne levitti sohvan ja nukuin siinä Tapion kanssa. Aamulla menin sitten Einon viereen sänkyyn ja kutittelin sitä siellä... Jutskattii ja nukuttiin vaan. Tapsa nukku sohvalla. Sitten me alettiin katsomaan simpsoneita ja lähdin joskus 17aikaa kotiin. Ihan kivaa oli. Toivottavasti porukka ei töissä ala miettimään/puhumaan, että mulla ja Einolla olis jotain juttua meinaa se vähän sekaannuttais meijän kaverisuhdetta, kun ei kumminkaan ole tulossa. Sillon, kun pussailin sen Nikon kanssa niin mä oikeesti tajusin sen, että rakastan Mikaa ja en halua luopua siitä. Ja siitäkään ei onneks mun ja Einon lisäks tiedä, kun kaksi, että menin sen luokse yöksi niin ehkä ei ala mitään juttuja liikkumaan kumminkaan.