Ollako vai eikö olla kas siinäpä pulma. Alotan kertomalla vähän faktoja:
Meidän töissä on yksi Eino jonka kanssa vietän kaikki aikani töissä, käydään kahvilla, syömässä yms. Eino on syntynyt v.79 eli on minua 9v vanhempi. Sillä on kihlattu Heidi (25v) ja ne asuu kimpassa. Eino ei juttujensa perusteella ainakaan tunnu niin vanhalta mitä on. Ongelma on siinä, että taidan olla ihastunut... Nauran aina sen ihmisen jutuille. Tänää se huijas mua, että on joskus 15-kesäsenä tehny ittelleen mulkkuun lävärin :D ihan todesta meni. Naureskelin vielä kotimatkallakin tulle jutulle. Kenenkää muun mielestä se ei ollut niin hauska juttu paitsi mun ja Einon. Tänään olin melkein hallin toisella puolella ja kattelin tietokoneelta juttuja ja Eino puhu Pekan kaa siellä mun edessä, kun katoin Einoo päin niin se kyyläski mua O.o ja ilveili jotain ihme juttuja siinä :D vitun hyvää juttua siltä tulee muutenkin ja tullaan hirveen hyvin toimeen. Joku viikko sitten, kun vahingossa kosketin sen kättä niin oikesti tunsin "piston rinnassa". Meillä on hirveesti kaikki pieniä omia juttuja ja aina se vääntelee mulle naamaansa, että kai se pitää muakin ihan hyvänä kaverina. Mutta mitäs Mika?!?! MINÄ SEURUSTELEN! ollaan oltu ihan pian yhdessä Mikan kaa 1v 6kk... Sen pitäisi jo jotain merkitä :/ En tiedä oikeesti rakastanko Mikaa enää? Mistä sen tietää. Kaiket aikani mietin Einoa ja se saa sydämeni hakkaamaan ja huulipielet nousemaan korviin, eikö sen pitäisi olla Mika joka noin saa aikaan? Vai onko se vaan kevät? Vai johtuuko kaikki siitä, että lopetin e-pillereiden syömisen noin kk. sitten?? Olen syönyt niitä koko ajan, kun Mikan kaa ollaan seurusteltu, kuulemma lopettaminen voi vaikuttaa tohon pääkoppaakin aikalailla. En tiedä kuka oon ja ketä rakastan ja ketä en. Kumminkin haluun Mikan jo intistä pois v-loppulomille osittain. Nyt se on kaks viikkoa kiinni, eli tänä viikonloppuna ei tule lomille, en ees murehdi koko asiaa, se ei edes haittaa mua O.o Mikä minulla on? Uskallanko kertoa Mikalle kaiken tämän vai pidänkö oman pään sisällä ja haudon asiaa vielä pari kuukautta. Auttakaa :/