En ole taas ehtinyt kirjottelemaan pitkiin aikoihin. Kohta alkaa joulustressi ja pitää ostella vaikka mitä lahjoja kenellekkin. Mä olen tässä miettinyt, että jos yrittäis päästä oppisopimuskoulutukseen lastentarhaan... Helpommin vaan sanottu, kun tehty. Noi pakettejen nosteluhommat ei kiinnostais kyllä koko ikääni kumminkaan. Oon nykyään ihan poikki aina töistä tullessa ja homma muutenkin vuorotyötä. Aina kiukuttelen Mikalle ja riidellään nykyään koko ajan useammin. Mikakin lähtee tammikuussa inttiin, se voi olla kohtalokasta aikaa tai sitten ei. Toivottavasti ei erottais, olen meinaan miettinyt yhteistä kämppääkin (tai no kummatkin) mutta vasta intin jälkeen Mika haluaa muuttaa. Tänään oli isänpäivä-ateriakin meillä. Oli ihan kivaa, Mika lähti sen jälkeen moikkaamaan omaa isukkiaan mutta sinne en minä mennyt mukaan. Menen sen jälkeen sit Mikalle. Ihan kiva olla kyllä kotonakin pitkästä aikaa. Kävin moikkaamassa Lappeenrannassa vanhaa koulututtua viime viikonloppuna ja en ole oikeestaan sen jälkeen kauheasti kotona ollukkaan. Mieleni tekisi joulun jälkeen ehkä muuttaa omaankin kämppään ja jos saisi vaikka opiskelupaikan jostain niin alkaisi saamaan kaikenmaailman tukia yms. Ja jos rahaakin jäisi nyt vähän säästöön, kun asun vielä kotonakin... :) Tuolla työpaikalla missä nyt oon niin on minun soppari vaan tammikuuhun asti voimassa, että en edes tiedä onko mulle tarjolla 5päivää viikossa edes töitä siellä sen jälkeen. Sen näkee sit.