Tulin eilen kroatiasta viikon lomalta :) Se oli kyllä todella kaunis paikka. Merivesi oli ihanan puhdasta ja paljon vuoria yms. Viikko oli pitkä aika ilman Mikaa ja tekstiviestit jotka olivat suomeen 0,30c/kpl kostautuvat mulle ensi laskussa aika pahasti, mutta minkäs teet. En ole varma olenko jonkin sortin vainooja ihminen. Laitoin Mikalle joka päivä monta viestiä mutta oikeestaan sen takia että halusin tietää mitä se tekee, eikä sen takia että minulla olisi ollut ihan kamala ikävä. Mikalla kuulemma oli ihan hirveä ikävä minua mutta, kun minä pääsin kotiin niin ei oikeestaan mulla ollut yhtään ikävä. Enemmänkin aina kaipaan ihmisiä sen takia, että en jäisi mistään paitsi. Olenkohan ihan normaali? Pelkään, että en tykkää Mikasta niin paljon, kun olen ehkä antanut itselleni ymmärtää. Jos olen vain seurariippuvainen mutta en rakastunut.Mistä sen tietää. Luulisi että viikon aikana olisi tullut paljon enemmän ikävä, kuin minulle tuli. Ikäväni ulkomailla oli hetkellistä ja sekin tuli vain sillon, kun näin seurustelevia pareja.En edes tiedä lukeeko kukaan tätä blogiani. Jos joku edes joskus eksyy tänne niin toivoisin saavani jonkin näköistä kommenttia että en ihan turhaan kirjoittelisi :)