Kaikki on ainakin melkein mallillaan. Minulla on ihan kauhea muuttovimma!! Kun kattelee sitä, kun Mika ostelee kaikkea kivaa kämppäänsä ja saa omaa rauhaa juuri silloin, kun se itse haluaa tulee sitä itsekkin kaivattua. Kaikkea sisustamista ja muuta hömppää :) Asiaa ei edes auta se että minulla on ulkovarastossa hengen istuttava ihan uusi sohva jonka veljeni roudasi minulle, kun osti uuden ja hienomman kuulemma. Saan tän viikon aikana samaiselta veikalta 34tuuman telkkarinkin :D Jo viimeistään tässä vaiheessa tekee oikeesti mieli hommata kämppä. Olen ajatellut samanlaista luukkua, kun mikalla eli semmonen minkä saa sit omaksi jossain vaiheessa... arvaa vaan muistanko sen nimeä juuri nyt.. kumminkin. Kesätöitä on isän grillillä ollut ihan hyvän verran, olen ehtinyt olla lomalla ja töissä ja palkkaa tulee juuri hyvän verran. Kauheinta ja ihaninta samaan aikaan on se, että jonkun vajaa puolen tunnin päästä lähden Kroatiaan valmistujaismatkalle äidin kaa :) Mulle tulee vaan niin kauhee ikävä  Mikaa ja kavereita! En ikinä oo varmaan joutunut olemaan viikkoa poissa :/ Kurjaa.. Mutta lomasta tulee toivottavasti mitä ihanin koskaan <3 Ja pitää vain miettiä, että ei se maailma viikossa kaadu, ei ennenkään niiin kauheesti mitään radikaalia ole tapahtunut... :) Kaippa sitä pitää mennä vikiseen jospa jo lähdettäisiin :)

Hauskaa kesää muillekkin