Siitä ja lähtee.... Elämä meinaa. Nyt on koulu saatu päätökseen, olen niiiin helpottunut tästä. Torstaina koululla oli kevätjuhla ja todistusten jako :) Tänään olisi tarkoitus mennä kavereiden ylioppilasjuhliin vähän kuokkimaan ja maistelemaan booleja ;) Illemmalla meillä on varattu 12hengen pöytä kavereille ja mennään ulois syömään :) Sen jälkeen varmaan ulos riehumaan. Huomenna on minulla sitten semmoset ihan pienet juhlat mihin tulee kummitäti, mummo ja jotain muita sukulaisia. Onhan toi amiskin kumminkin koulu ja ei sitä pidä yhtään vähätellä. Oli ihan kiva nähdä pitkästä aikaa kavereita koulullakin, vaikka ihan pikasesti siellä kävinkin. Monelle oli suuri järkytys, kun olin leikannut ottatukan ja pituuttakin on lähtenyt aika paljon kaiken lisäksi niin poikamainen tyttö, kun ikinä voin ollakkaan niin oli minulla eilen hame ja korkokengät :D Monet hieroivat silmiään, kun  ei meinannut uskoa näkemäänsä. Saa nähdä tänään mitä mun kaveri pojat ihmettelee samasta asiasta ne, kun ei ole ikinä nähnyt minulla hametta ja saatika jotain korkokenkiä. Ei edes minun poikaystäväni :D nyt pitäisi varmaan mennä aamupalalle ja valmistautumaan juhliin. Aika rientää niin että kohta on jo kiire