Nyt nyt nyt masentaa... Äidinkielen opettaja ei päästä mua vieläkään opinnäytetyöstä läpi ja yksi referaatti kummittelee minulle. Mulla on tasan viikko aikaa saada hommat hoidettua tai en pääse koulusta pois :/ Miksi kaikki on näin pienestä kiinni :'( en kestä. En tosiaan jaksa jäädä 4vuodelle kahden tehtävän takia !! niin turhaa... Ainoo hyvä puoli että eilen tuli mulla ja Mikalla 6kk täytee <3 En olekkaan ikinä seurustellut niin kauan. Isäkin tarjos mulle töitä jäätelömyyjänä tossa kesällä grillillä, ja sit tekisin jotain yövuoroja ihan hyvällä liksalla, et tekisin siellä niinkun ruokaa iltasin ja päivisin jäätelön myyntiä, ei tosin samoina päivinä :) Mahdollisimman selkeesti asia on selitetty. Menis toi kouluhomma nyt oikeesti nappiin. Olen ollut nyt kohta 2viikkoa lammastyössäoppimassa. Rakastan sitä paikkaa. Siellä on joku 300lammasta ja semmone vanha pariskunta pitää sitä tilaa kaksin pystyssä, ne on ihanan rentoja siellä :) Sit mulla on päivällä ihan sikana loppiaikaa ja oma kämppä missä vedän päikkäreitä :) 8h päivästä on joku 3h töitä. Tuun aina aamulla kotoo sinne ja illaks kotiin. Ajan sinne jonkun 20min