On ollu vaihteeks pikkasen kiire että ei ole ehtinyt/jaksanutkaan edes kirjoittaa. Koulun pitäis loppua sitten ihan kohta. Nyt loppu työssäoppiminen Reporangan eläinkaupassa, joka kesti 40päivää ja maanantaina alkaa uusi jakso sitten lammastilalla joka kestää 20päivää. Äidinkielen opettaja sanoi että en päässyt opinnäytetyöstä läpi, joka on aika paska homma, koska 1.6 pitäisi päästä koulusta pois... Mulla on vielä kaksi referaattiakin jäljellä, en tajua mutta mun kiinnostus on kanssa nin tyhjän kanssa ja saatanan kun mulla on paha asennevammaki kaiken lisäks. En tajua miten saisin sitä korjattua kun ei vaan jaksa yksinkertaisesti yhtään mitää :/ Mikan kaa tulee kohta 6kk täyteen. Olen kuullut kavereilta vähän juttuja että sillä ei vissii oo ollu ihan helppoo lapsena ja nytkään vielä kotona. Mika sai oman kämpänki joku 15km meiltä, me ollana ruodattu sinne pikkuhiljaa kamoja ja ollaan nukuttu patjallaki siellä pari yötä, koneen ja sängyn se vie sinne sit viimesenä varmaan viim. kesäkuun alussa, oikeestaan syy siihen että Mikakin muuttaa on kuulemma se että ei jaksa enää olla osallisena niiden porukoiden riitoihin vaikka ne onki jo eronnu. Ihan kivaa että silläki on oma kämppä missä lusia sitten :) Sain oman autonki tässä vähän aikaa sitten, oikeestaan se ostettiin sen takia että pääsen lammastyössäoppimiseen, koska se on niin kaukana eikä sinne kulje bussit. Semmonen vm. 90 opel corsa :D Eteenpäin se silti kulkee ja oha se mun ikioma <3 Eilen olin kattomassa Turmion Kätilöiden keikkaa, juma että oli kova keikka :) mmmm. Olin ihan eturivissä ja tällain, mulla ei oo pitkään aikaan ollu noin kova keikkafiilis, kun ihan hiestä märkänä pompin siä (: P kohta on vappuki, pitäis jostain löytää silinteri niin vois pistää sen päähän sitten :) Olis aika jees. Mutta ei mulla tähän hätään mitään mieleen tule, pitää taas alkaa kirjottaa oikeesti ahkerammin tänne taas :)