On taa ollut jonkinverran aikaa oon tänne kirjotellu, no ei mun elämässäni ole sillain mitään kummempaa kyllä tapahtunutkaan että sen puolin.
Mulla alko nyt työssäoppiminen, olen semmosessa eläinkaupassa Reporangassa. Työmatkat on aika pitkiä, matka töihin kestää jonkun 40min mutta tulomatka kestää jonkun 1,5h kun joudun odottelemaan busseja, että semmonen 10h menee kokonaisuudessaan 8h työpäivillä ehkä enemmänkin. Kivaa porukkaa siellä on ei sen puoleen. Siellä on semmonen pelottavan paljon ihan samantyylinen tyttö kun minä, Hanne on tosi mukava. Se kuuntelee samanlaista musiikkia kun minä, samanlaisia vaatteita kun mulla on, se tykkää ja ei tykkää samanalaisita ruuista kun minä ja kaikenlisäksi sillä on vielä saman niminen poikaystävä ^^ ikäeroo tosin on se 6-vuotta. Mutta sen kaa tulen tosi hyvin siellä toimeen, kyllä tulen muidenkin kaa ei sen puoliin, siellä on tosi kivaa porukkaa kyllä. Mikan kaa mene joku päivä tosi lujaa ja toisinaan on sitten alamäkiä mutta eikös se kuulu ihan tähän seurusteluun, ja kun Mika on mua nuorempi vaikuttaa aika paljon, kyllähän ne tytöt kehittyy nopeemmin kun pojat. Nyt alko sit talvilomakin niin saan pikkasen nukkua sitten enemmän kun töissä :) kivaa kivaa