Olisko joku voinut varottaa että joskus tulee talvikin ! Asikkalassa koulussa oli 30astetta pakkasta, oli vaan mun onni että muistin ottaa sukkahousut mukaan. Kylmä kylmä kylmä Hyrrr...
No muuten menee ihan hyvin. Mikan kaa oltu reilu 3kk yhes... Joskus tuntuu että ollaan ihan erilaisia niinkun se aina itsekkin hokee, mutta silti se tuntuu mua rakastavan, ja tietty mäkin sitä. Kohta on ystävänpäivä, saa nähä ostaako Mika mulle mitään vai ei...
No meillä sitten loppu vähänkiinkun koulu. Tai meillä alkaa nyt 12viikon työssäoppiminen jonka jälkeen olis mahd. valmistua. Mulla vaan on ongelma koska en pääse äidinkielestä läpi, ja sit tein maanantaina kaks rästikoetta ja en tiiä pääsenkö niistäkään. Hienoo jäädä roikkumaan yhdestä äidinkielestä sitten kouluun. Jos en pääse kurssista läpi, niin varmaan otan yhteyttä meijän rehtoriin ja sanon että en tule neljännelle vuodelle vain sen takia että suoritan yhden kurssin uudestaan sen takia että en päässyt kahdesta uusinnasta läpi -.- Huh huh. Ei kiinnosta todellakaan jotkut kokoustaidot. Noi kaks koetta mitkä tein maanantaina, niin ne on EHKÄ mahdollisuus suorittaa etätehtävillä vaikka kokeesta ei läpi pääsisikään. Mutta äikänope ei tosiaan anna. On se outoa ajatella että sunnuntaina ei tartte lähtee kouluun. Sunnuntaina sen sijaan lähetään laivalle !! Mä tuun sielä takas 13.2 ja Mika lähtee abiristeilylle 15päivä. Sit sillä onkin kaikkia jatkoja sun muuta kakkaa. Näin Mikaa eilen kun se oli musavisassa, kun se oli silmäleikkauksessa niin se on joutunut lepäämään ihan sikana. Laittelen sille tunnin sisään silmätipoja. :) Musta se on aika söpöö. Kattoo jos ehtis sen kaa olla nyt viikonloppuna paljon, kun kaverit menee goottipileisiin mutta Mika ei sinne varmaan voi mennä kun siellä on paljon savua ja ei silmät kestä niin vois mun puolesta Mika vaikka tulla meille yöksi :)