Taas on yks viikonloppu kotona takanapäin. Tää ei sit taas menny ollenkaan nappiin. Tulin jo torstaina kotiin kun meillä oli meijän luokkalaiset kahvilla. Oltiin sitten illalla musavisassa, siellä oli mää Mika ja Peke. Sen jälkeen mentiin kotioihimme nukkumaan

Perjantainakaan en oikeen nähnyt Mikaa kunnolla. Peke oli meillä päivällä kattomassa leffaa kun muut hajoili koulussa.
Sitten Mika soitteli vasta joskus seittemän aikaan mulle että mennään pakkahuoneelle jonnekkin ilmaiskeikalle, no mentiin sitten sinne ja pyysin Hellunkin sinne mukaan. Siellä oli Mää, Pekka, Hellu, Petteri.
Mentiin sitten Peken kaa tekemään Mikalle kotiin yllärit. Sitten puhuin siinä Heidin kaa puhelimessa niin se pelaili siinä jotain tietokonepeliä, niin tyyppi huus mulle että "turpa kiinni" kun puhuin puhelimessa. Olin tosi vihanen sille sen jälkeen. Eikä tyyppi ees pyytänyt heti anteeksi vaan joskus myöhemmin, olin käynyt kampaajallakin sitä ennen, eikä hiuksistakaan saatu minkäänlaista kommenttia. Olin aika etäinen Mikalle koko viikonlopun ja ainakin tän päivän.

Lauantaina mää homehduin päivällä kotona. Mika oli päivällä töissä ja ei nähty sillonkaan kunnolla ei ollenkaan. Sitten olin Peken kaa koko päivän. Mika tuli joskus yhdeksän aikoihin kotiin ja mulla alko kymmeneltä yövuoro töissä. Siinä oli tunti aikaa ja mentiin sitten kattomaan Mikan tulevaa kämppää ulkopuolelta

Sunnuntaina sitten meijän PITI nähä oikeen kunnolla kaksin. Mika meni naapurinsa kaa pelaamaan squashia ja soittaa kun tulee sieltä, no se oli nukahtanut ja sit näki isäänsä joskus illalla, niin sitten mentiin peken jaa Eliakselle kahveelle ja mentiin sitten illemmalla tekeen Mikalle yllärit, siellä se pakerti yo-vihkonsa ääressä. Niinnnonii. Siis näin Mikaa viikonlopun aikana jonkun pari tuntia enkä ees kaksin. Kyllä me sitten juteltiin siinä yöllä vähän aikaa juttuja selväks, kyllä mieli vähän parantu mutta ei kauheesti.

Tovoisin vaan että sillä nyt alkais olemaan mullekkin aikaa, kun se on aina Mikasta kiinni, ei koskaan musta. Ja että voisin alkaa luottamaan siihen enemmän. Noi puheluihin ja viesteihin vastaamiset ja soittamiset on sillä vähän hukassa. No nyt mulla alkaa työssäoppiminen  ja asun kotona sitten melkein kesään asti niin saa sitten nähdä onko aikaa enemmän vai vähemmän. Koska sillon tietysti haluun nähä Mikaa joka päivä kun on mahdollisuus, mutta luulen että sillä ei oo aikaa. :/ En tiedä. Aika näyttää kauanko tota ihmistä enää jaksan