Kyllähän me mentiin edeniin, Mika soitti mulle kolmen aikaan ja mentiin vielä sen autolla sinne. Siellä oli kyllä tosi kivaa ^^ pitkästä aikaa me oltiin oikeen kunnolla kaksin ja nautin todella siitä täysin siemauksin. Mika tuli sit illalla meille heti edenin jälkeen ja oli meillä vähän aikaa, ei voinu olla yömyöhään kun sen piti mennä lukeen tentteihin. Ville, Pekka ja Elias pyysi mua sitten kaupunkiin syömään ja mentiin sitten yöpalalle sinne :) Lauantaina meillä oli kotona mun järjestämät lettukestit. Sinne tuli mää, Pekka, Elias, Ville ja Niko. Mika oli töissä koko päivän niin ei kerenny mukaan, letut oli kyllä sikahyviä. Namsk. Sitten sen jälkeen oltiin meillä ja mentiin Villelle pelaamaan korttipeliä. Sitten näin Mikaakin pikaseen ennenkun menin yövuoroon. Se lupas tulla tänäaamuna käymään ennenkun lähden kouluun. Mika soitti aamulla ja ehdin nukkumaan jopa 4h <3 kun mulla oli yövuoro. Ehti mika olla meillä joku 3h. Kun sen piti mennä pelaamaan squashia. No lähden tänään sitten kouluun, ja oon perjantaihin asti koska mulla on perjantaina äidinkielenkokeen uusinta josta on PAKKO päästä läpi. Meinais melkein sitä että pitäis myös lukea ;) ensviikon maanantaina on pari muuta uusintakoetta ja huomenna on opinnäytetyön palautus. Noista tää koulun loppuminen sitten sattuukin olemaan kiinni. Ensviikonlopullekkin on alustavia suunnitelmia jo mikan kaa. Taitaa olla niin että edenissä Mika sen tajus että sen pitäs mun kaa viettää enemmän aikaa :) Jos kaikki jatkuis näin, ei olis mitään valittamista.