Nyt oli sitten kyllä maailman turhin koulu"viikko". Mika heitti mut maanantai-iltana koululle Pekan kaa, se oli kiltisti tehty. Sitten meillä oli tiistaina kokopäivä koulua ja lähdin keskiviikko aamuna. No olis meillä keskiviikkona ollu iltapäivätunnitkin mutta sain ilmasen kyydin Lahteen niin mielummin sillä kun bussilla. No sitten näin Mikaakin bussiasemalla kun tultiin kotiin, näin sitä sitten myöhemmin vielä illalla. Torstaina Mika meni katsomaan kämppäänsä niin en oikeen nähnyt sitä, nähtiin sit illalla kun mentiin yhdessä musavisaan Nikon, Pekan ja Henkan kaa. Tänään olis alustavien suunnitelmien mukaan tarkoitus mennä edeniin yhdessä käyttämään ne meidän tanssivoittolipukkeet. Mikalla on lauantaina taas aamusta töitä ja mulla illalla. Sunnuntaina Mika menee vissiin pelaamaan naapurinsa kanssa squashia (taas) niin tuskin nähään sillonkaan. Ja menen jo sunnnuntaina kouluun. Ensviikollakin on aika heikkoo näillä näkymin, Mika menee perjantaina yhdelle keikalle ja mulla ei oo rahaa. (ja mä oon perjantaihin koulussa kun on tenttejä) Vittu mietinvaan että mikse menee sinne kun mä en pääse, eilen sanoi että se tietää että se ei pitäs mennä sinne ja sit tuli joku saatanan mutta sinne väliin. Välittääköhän se oikeesti vai ei.... helvettikun on vaikeeta taas. Niin ja sitten lauantaina niillä on jotkut ihmeen talkoot, ehkä suurella ehkä mahdollisuudella nähään sillon. Ja sunnuntaina meen jo kouluun enkä tiedä meneekö Mika pelaamaan... -.- Meijän seurustelu on kyllä erittäin hohdokasta. Ja ainakun yritän puhua Mikalle kaikesta tästä, se ottaa sen ilmeen "ja taas tätä" nojaa taakseppäin ja sillain, ja mää oon aina se valittava osapuoli, mää oon aina äkänen. -.- No onhan se hienoo jos Mikan mielestä seurustelu on parhaalla mallilla sillonkun nähään kerran kuukaudessa. En oo varmaan kuukauteen ollu sen kaa ees yötä. Meille tulee ihan kohta 3kk täyteen mutta vois laskea näkemisen kannalta viikon seurusteluksi