Jouluaatto oli katastrofi sitten.
Meijä äite ja isä oli ostanu kaljaa siideriä ja giniä, mulla meni vähän yli niiden kanssa ja join ne kaikki, kun velikin joi niin miksen minäkin :D Niitä oli joku 7kpl. Sitten sain semmosta aika vahvaa punaviiniglögiä lahjaks Mikalta niin juotiin veljien kaa sekin pois. Eli toisinsanoen olin jouluaaton pelti kiinni. Ei se ollut tarkoitus ja nyt hävettää, en vaan tajua että miten meni noin pahasti överiksi.
Äite sano että tää oli sen elämänsä kamalin joulu.. jee jee.
Ja Sanoo mua pissikses ja juopoks.. on se hienoo.. Varmaan kehtaa pyytää sen autookaan enää ikinä...

Eilen menin Eliaksen kanssa kaupunkiin yhelle viettämään joulupäivää ja mika tuli sinne myöhemmin. Elias lähti aikasemmin pois ja me jäätiin sinne sitten Mikan kanssa. Niin arvaa millä tultiin pois?!?!? Kyllä... Mikahan siellä oli kuskina. Se sai ekassa inssissä kortin mutta koijailee muita minkä kerkeää, en vaan tajua mitä vitun järkee siinä on, kun kaikki helpottuis jos se kertois että on saanu kortin. Ei se ole mullekkaan mitään kertonut, oon ehkä vähän loukkaantunut asiasta.
Olin vähän hämmentynyt, enkä vähääkään, kaikenlisäks sillä on aika söpöt ajolasit :) <3 Se sano että sillä on ihan himopaineet kun oon kyydissä, ja sen näkikin kun vähän tärisi kädet :DD Mutta hyvin se ajo. Aatella kun sillä on ollu 13päivää kortti, se olis meillekkin päässyt jo monia kertoja :/ Ja helpottais hirveesti kavereitakin jos se olisi välillä kuskina vuorostaan.