Tulin sitten jo keskiviikkona kotiin jo koulusta kun torstaina ei oo tunteja ja perjantaihin tunneille en jaksanu jäädä koska olisi ollut vain 3h. Ehdin olla siellä jopa kolme päivää. Olen tän kuun aikana yhteensä kuusi päivää koulussa :D on se rankkaa. Meen grillille töihin 23.11 yövuoroon ja sain ennakkopalkan joululahjoihin se tuli tarpeeseen, muttakun torstaina sitten tulin kotiin oli verotoimistosta tullut kirje että saan veronpalautuksia 90€ hypin kattoon :D
No sitten menin tänään yksin joululahjaostoksille kaupunkiin, sain jopa sinne isältä kyydin, samalla hain rahani pankista. Löysin yllättävän hyvin lahjoja parissa tunnissa, melkein kaikki :) Eikä rahaakaan mennyt paljon ollenkaan.
Hyvillä mielin sitten bussilla kotiin enkä sitäkään joutunut odottamaan kauaan, kaikenlisäks kolikoitakin oli juuri sen verran että ei tarvinnut rikkoa mun seteliä. Kotona sitten vähän aikaa olin ja tuli kummit kylään, sain niiltä joulurahaa 20€ olin ihan onnessani. Sitten kun raaputin veikkauksen joulukalenterin napsahti sieltä 5€ En tajua. Ei mulla eläissäni ole ollut näin hyvää tuuria, ihan ihme hommaa :).
No jos ei jotain pahaakin, mun nettitunnukset jumiutui ja joudun meneen pankkiin puhumaan jotain niistä... äsh. No ei se onneks ole iso juttu.
Mika on TAAS kipee. Paljon kuumetta ja se on ihan pipi :/ Onneks eilen näin sitä kun tänään ei oikeen pysty, paranis ees vähäsen viikonlopuksi. Mikan piti mennä Peken kaa eilen kaupunkiin, niin Peke pyysi sitten mua sinne, joten meen varmaan huomennakin, ostan sitten porukoille lahjat ja Mikalle loputkin se lahjasta kun on sen paras kaveri sitten siinä neuvomassa :D Meijän piti mennä pikkujouluihin yhille kavereille Mikan kaa tänä viikonloppuna mutta eipä sekään oikein toimi.
Kerroin tässä joskus vähän aikaa sitten siitä että kaverin äiti kuoli. Nyt meinaan pyytää sitä mun kaveria meille jouluksi, koska niille ei kuulemma tule sukulaisia ja niiden isä vain ryyppää. Maantaina ajattelin kysyä, toivottvasti tulis eikä arkailis ja pelkäis ettei me haluta sitä (: Nyt pitää lopetalla