Taas sunnuntaina raahauduin koululle, siellähän minä viikot asun ja joudun eroon kaikesta elämästäni ja ikävöin kotiini. Tämä viikko tosin loppuikin aika lyhyeen kun pääsimme koulusta jo keskiviikkona. Olikohan yllätys että heti piti mennä kullan kainaloon kun pääsee kotiin, senhän takia aina kotiini haluankin. Täällä olikin ihan kamala keli ja minä en omista omaa autoa niin joudun lainaamaan aina porukoideni, tästähän syntyi kunnon sota koska äiti ei suostunut antamaan autoaan huonon kelin takia. Porukat huusi että en tee ikinä mitään kotitöitä ja en maksa bensoja, vaikka olen maksanut. Sitten huudettuani oman aikani lupasin tehdä lumityöt seuraavana  aamuna eli tänään, ja sain auton. Oli se sen arvostakin. Oikeestaan oli ihan kiva tehdä lumityöt, sain ainakin raitista ulkoilmaa ja pientä liikuntaa. Nyt vaan odottelen innolla perjantaita kun muillakin loppuu koulu taas viikonlopuksi, taas olisi tarkoitus mennä juomaan kaverille. Olimme siellä viime viikon perjantainakin ja ei minulla edes ole rahaa. Sieltä menin suoraan viime viikolla isänpäivä päivälliselle, olin jopa ainoa lapsista joka antoi isälle lahjan. On se aika hyvin kun yksi neljästä muistaa isäänsä. Kaippa sitä pitää mennä tekemään ruokaa jos vaikka alkaisin aikuistumaan meidän perheessä, olenhan jo 19...