Näköjään kirjoitan tänne sillain sopivasti kerran viikossa, koulussa ei oikeen innosta kirjotella kun atk-luokassa ne tietokoneet on niin lähellä toisiaan ja kaikki kyylää mitä teen. Noh kirjotetaan sitten koulussa. Olen melkein onnesta soikeena, meillä alko koulusta kahden viikon loma, taino oikeestaan ei mutta pidän ensi viikon lomaa kun en jaksa mennä sinne pyörittelemään peukaloitani. Meillä on ollut nyt pari viikkoa opinnäytetyön tekemistä ja en todellakaan pysty ja kykene tekemään sitä koulussa joten päätin tehdä sitä kotona, vaikka en mä täälläkään saa sitä tehtyä sen paremmin musta tuntuu. Keskiviikkona meillä olisi koulussa yksi koe, en sitten tiedä saisinko jonkun tyypin heittämään mua koululle siksi aikaa. On sinne meiltä kumminkin matkaa 150km, että yhden kokeen takia... niinno. Uusinta on seuraavan kerran helmikuussa joten voisi olla fiksuinta tehdä se nyt koska en siitä läpi pääse kumminkaan. Tänään meen elokuviin :) Kultani tulee myös, tosin istuu kaverinsa kanssa eri rivillä kun minä koska oli tilannut liput eri aikaan, mun rivillä istuu 8mun kaveria :D noi kaikki on keskenään tuttuja, myös rakkaani kanssa. Eli meitä on tulossa 10kaveria leffaan. Mennään katsomaan saw3. Ainoa ongelma tässä vain on se että en muista mitään kakkosesta ja ykkösen juonenkin jouduin lunttaamaan netistä :D Mutta on se varmaan hyvä, ja leffan aikana muistuu mieleen kumminkin. Kultani kyllä sanoi että se voisi vaihtaa jonkun kanssa lippuja että päästäis vierekkäin, se kyllä oli eilen aika kipeä että en edes tiedä onko se tulossa. Aika näyttää. Toivottavasti tänään tulisi kiva päivä :)