Eniten minua ärsyttää se että en saa edes vapaapäivinäni nukkua pitkään. Joko syy on siinä että herään muuten vaan kahdeksalta aamulla todella virkeänä tai sitten syy on se että ulkona on kamala meteli. Meidän pihaan rakennetaan autokatosta ja aina yhdeksän aikaan alkaa järkyttävä meteli ja ei siinä saa nukuttua ollenkaan, ollaan sitten väsyneenä, tulee ainakin hyvää juttua kun on yliväsynyt. Tänään olisi tarkoitus mennä juomaan, saa nähä mitä siitäkin tulee kiinnostus on nolla ja rahaakaan ei ole, muttakun poikaystäväni haluaa mennä eikä mene ilman minua niin kai se on pakko. Ja känni-ääliöitä ei voi itse selvänä katsella. Onneksi sentään saan vissiin ilmaiset kaljat, parempi niin. Seurustelussa on oikeestaan huonotkin puolensa juuri ton takia, toinen haluaa jotain ja toinen ei, niin sitten on pakko toisen myöntyä (ehkä vasten tahtoaankin?) koska ei kumminkaan halua olla erossa kullastaan, ja jonnekkin meneminen on ehkä pienempi pahe, kuin se että toinen voi jopa suuttua. Tämäkin on kyllä tosi riippuvainen asiasta ja ehkä muustakin, joten ei voi yleistää. Minä ainakin ajattelen niin että mielummin olen sitten siellä kaverilla kun ilman kultaani koko yön. Minä nyt annan aina periksi kaikille asioille muutenkin, olen kuulemma vähän liian kiltti. Mutta mulle on tärkeetä että muut on onnellisia niin silloin olen minäkin onnellinen. :)