Juupajuu. Eipä tässä mitään kummempia. Talvitakin oon jo vaihtanut päälleni ja kävin ostamassa itselleni vähän aikaa sitten uudet maiharitkin ^^' Ne on hienot ja oikeen sivuvetoketjulla.

Viimeviikonloppuna oltiin Anetella halloweenbileissä siellä oli mää, Mika, Paula ja Minnakin. Oli kivaa ja me mentiin homobaariin pinkkiin jatkobileisiin kun Aneten kaveri oli homo :D Siellä oli kyllä ihan hauska meno vaikka yks lesbo kävi ahdisteleen yhessä vaiheessa ja Mika vaan nauro vieressä. Sit loppuillasta joku homo kävi seuraa Mikaa joka paikkaan :D Saipas maistaa omaa lääkettään

Oltiin lauantaina schatteneilla laterna nimisessä baarissa ne oli semmoset goottibileet. Hauskaa oli ja rahaa meni. Meitä oli taas iso lössi koolla ja Paulakin oli siellä. Onneks mikakin parani sitten lopulta vaikka aluks näytti siltä, että se ei pääse koko bileisiin.

Sunnuntaina krapulassa sit isänpäivänä, kun meillä oli semmonen perheateria. Aluks oltiin sanottu että kahdelta ja äite soittaa 12.40 missä ollaan. Äkkiä pesulle ja meikkiä naamaan ja menoks. Kaikki jakso kuittailla että näytin krapulaiselta ja haisen vanhalle viinalle -.- ja sanoin Terolle ilkeesti jotain että "mitä vittua sitten" ja se suuttu siitä. Asia jätettiin sitten siihen ja Timo sano Terolle "etkö muka ite oo haissu koskaan vanhalle viinalle" Mä en tajua miks tosta piti tehdä niin iso numero mä en kauheen usein edes juo ja mulla ei ollu ees mitenkään krapulaa ja iloisesti söin ja leikin lasten kanssa.

Sit olin eilenTerolla porukoiden kaa vahtimassa Alisaa , kun Bouvi ja Tero meni leffaan niin kun ne oli tullut leffasta Tero sano et mun pitää pyytää siltä anteeks. Kun en suostunut sano Tero että olis ollut parempi jos en olis ollu koko päivällisellä. Porukat siihen sano ettei oo nätisti sanottu mutta ihankun sitä kiinnostais. Sen jälkeen se heitti mut ulos sen kämpästä ja sano perään "älä paiskase ovea" -.- Vittu ton jälkeen mää en ainakaan pyydä yhtään anteeks vaan se saa kyllä ite kans pyytää. "mä oon vanhin niin mulla on velvollisuus" ja paskan vitut sillä mitää oo.

Mutjoo. Oottelen tässä Mikan soittoa. Se on ollu ma ja ti töissä ja varmaan nukkuu vielä kun on päässy vasta kahdeksan aikaan kotiinkin töistä. Meen sille yhdeksi yöksi ja to töihin meen kumminkin ja Mika kans. Perjantaina mää lähden lappeenrantaan isän autolla. Mira pitää "tuparit" se siis asuu lapsuudenkodin naapurissa väliaikasesti. Sinne on tulossa ihan kauheesti meijän muitakin luokkalaisia. Sain Nikon mun autokyytiin mukaan niin menee matka ja bensat puoliksi kun sinne ajaa kumminkin yhteen suuntaan sen 3h. Mutta juna maksais yhteen suuntaan 40e/henkilö ja nyt me päästään luultavasti 40e yhteensä kumpaankin suuntaan. Me ollaan siellä sit sunnuntaihin asti :)

Mutta eipä tässä kummempia. Palaan astialle taas